Što sam naučila prilikom kupnje novih proizvoda



Danas me kupnja umjetnih trepavica potaknula na pisanje novih proizvoda. Zašto? Zato što sam razočarana s umjetnim trepavicama, jer sve koje sam do sada kupila bile su bačene u smeće, pa tako i ove. Zapravo, prije nekoliko dana, kupila sam Essence parcijalne trepavice, no ljepilo se nije pokazalo dobrim, te sam svratila u Bipu u potragu za novim. Kako nisam mogla kupiti ljepilo zasebno, kupila sam umjetne trepavice od Fing'rsa uz koje dobijete mini ljepilo. No, i ovo se pokazalo lošim. Ljepilo se gruda, ne lijepi kako treba… Pih..koliko sam samo novaca platila za ništa…
Zato sam odlučila napisati ovaj post kao jedan mali vodič kroz sigurniju kupovinu. Naravno da nam je svima u interesu da kupujemo što jeftinije i da nam se ta kupovina isplati, da se proizvodi pokažu onakvima kakvi se i prezentiraju.

1. Kupujmo provjereno

Nudi nam se milijun proizvoda i svi nešto obećavaju. Kako ćemo biti sigurni što je dobro? Svakako da ćemo kroz život isprobavati nove stvari, no smatram da bi bilo najbolje posavjetovati se s prijateljicama, mamom, curama koje vjerno pišu recenzije, forumašicama… Ukoliko većina hvali određeni proizvod, mogle bi „riskirati“ i kupiti isti. Isto tako, već smo isprobale neke proizvode, od kojih su se neki pokazali dobrima, te ćemo te nastaviti koristiti i dalje. Primjerice; kvalitetna maskara koja nije skupa, a čini „čuda“ našim trepavicama, puder koji nije komedogen, a savršeno prikriva nepravilnosti itd…

2. Skupo nije uvijek dobro

Većina proizvoda koji se reklamiraju, te koji se prodaju u ljekarnama nisu dobri za sve tipove kože. Razlikujemo se po svemu, pa tako će i određeni proizvodi nekima biti dobri, dok drugima neće odgovarati. Isto tako, često puta plaćamo samo ime, dok je sastav više-manje isti kao u onim jeftinijim proizvodima, tipa Balea, Alverde, Afrodita…

3. Reklame privlače kupce

Tv, časopisi, internet.. sve je prepuno raznih reklama koje non stop obećavaju… Kada je proizvod uistinu dobar, nije mu potrebna neka posebna reklama! Nije li tako? Koliko sam samo puta bila oduševljena nekim jeftinijim i ajmo reći „nepopularnim“ proizvodima, za razliku od onih razvikanih i skupih. Nemojmo vjerovati svemu što piše!

4. Racionalno trošenje novaca

Zbog čega bi kupovali one skuplje proizvode, ako smo se uvjerili da su nam i oni jeftiniji isto tako dobri? Zbog čega bi imali nekoliko vrsta gelova za umivanje, ako nam je jedan sasvim dovoljan i uvjerili smo se da je dobar? Zbog čega stotinu sjenila za oči, ako ih nemamo prilike „iznositi“ i potrošiti unutar 3 godine? Odaberimo nekolicinu proizvoda kojima ćemo biti vjerni i koristimo ih, iako naravno, nekada se možemo odlučiti isprobati i neki hvaljeni proizvod. Naravno, to ćemo učiniti ukoliko dobro stojimo s novcima, pa ako proizvod ne bude dobar, nećemo kukati za potrošenu lovu.

5. Da li mi to uistinu treba??!

Joooj, danas mi je stigla plaća, idem se počastiti!!! I onda se nađem u Dm-u i doslovno bih sve pograbila… Čemu? Mogu li novce staviti sa strane pa ih potrošiti za nešto što mi uistinu treba? Znam da će mi kasnije biti žao kada si ne budem mogla priuštiti nešto što mi se jako sviđa, jer sam novce potrošila na nešto što već imam ili mi nije potrebno. Trgovine su i napravljene tako da nas proizvodi mame, da nas privuku tako da ih kupimo. Sljedeći puta kada krenemo u kupnju, radije sastavimo popis stvari koje nam trebaju, a kada nas privuče određeni proizvod, zapitajmo se treba li nam uistinu i kada ćemo ga koristiti.

6. Što s proizvodima koji nam se nisu pokazali dobrima?

Neke proizvode možemo sačuvati, pa pokušati s korištenjem kroz par mjeseci… Možda nam primjerice, krema, neće odgovarati ljeti, ali će zimi biti dobra… Možemo proizvode proslijediti mami, baki ili prijateljicama… Možemo se i zamijeniti… Internet nam nudi razne stranice na kojima možemo ponuditi svoje proizvode za nešto manje novaca….

E sada, da vas pitam za savjet! Jeste li isprobale Essence parcijalne trepavice i kako ih mogu najlakše zalijepiti? Ima li kakva caka? Koliko vam je dobro ljepilo koje se dobije uz njih?

Pusa, Lana



Primjedbe

Popularni postovi