Grupna recenzija proizvoda

Hello dragi moji! 💙

Današnji post posvećujem proizvodima koje koristim kroz duži period, jer su jedino takve recenzije korisne. Moramo imati realna očekivanja, ne ide sve preko noći, zar ne? 😋
Prvo i prvo, nisam sklona učestalom mijenjanju proizvoda. To znači da ako pronađem proizvode s kojima sam zadovoljna, neću kupovati druge, jedino ukoliko me uvjere ljudi koji su probali u kvalitetu proizvoda.

Dobra reklama čini čuda, tako sam odlučila kupiti Farmasi CC kremu. Nema tko ju nije ishvalio, a meni je to bilo dovoljno da joj dam priliku, obzirom da puder uvijek radije zamijenim toniranom kremom. Odmah moram reći kako kod mene ne pali ono što kod većine pali. Kada su svi bili oduševljeni Catrice HD puderom, meni je on bio katastrofa, baš poput Loreal Infallible pudera!
Tako da se ovog puta dogodila ista stvar. Ne mogu reći da me ova krema oduševila. Istina je da ima nešto bolje prekrivanje u odnosu na druge tonirane kreme i da joj je miris nježan i ugodan. Krema je guste konzistencije, ističe suhe dijelove i kožne nepravilnosti zbog svoje konzistencije, te dolazi u samo 2 nijanse. Light to medium i Dark to medium. Ova svjetlija je meni bila ok za zimu, ali kako sam ja hladnog podtona, a krema je nekako "roskasta", ovo nije bio pun pogodak.
Kada sam ju nanijela na kožu, nisam imala problema sa nastajanjem prištića i iritacijom, ali nekako mi je puno ljepši osjećaj stvorio moj najdraži i MUST HAVE puder Maybelline Affinitone Mineral.
Taj sam puder platila nekih 80 kuna, ali vrijedi svake kune i jednostavno je najbolji puder za moju mješovitu kožu.
Ovu je kremicu isprobala i moja mama, no nije bila pretjerano zadovoljna.
Žao mi je, ali moje recenzije su uvijek 100 % iskrene i ne mogu nahvaliti proizvod samo zato što je svima WOW.

Ocjena: 3,5


Ista stvar sa razvikanim šamponom od bijelog luka. Nevjerojatne su mi njegove recenzije, toliko nevjerojatne, da šampon koristim već 2 mjeseca i nisam primijetila nikakav značajan pomak.
Kosa je identična kao prije, istina je da manje opada, ali još uvijek mi je potrebno mnogo dodatne njege poput maski, regeneratora i ulja kako bi izgledala ljepše.







Ocjena: 3,5

U zadnje vrijeme mi se zato fenomenalnim pokazao Balea šampon za kontrolu vlasišta.
Po cijeni od 17,90 dobiti ćete 250 ml šampona koji obećava:

  • visoko učinkovita formula učinkovito uklanja vidljivu prhut
  • šampon sprječava nastanak peruti uz redovitu uporabu
  • formula za njegu koja neutralizira svrbež vlasišta
  • vraća prirodnu ravnotežu vlasišta 
  • s Phytokeratinom i 4-strukim aktivnim kompleksom protiv prhuti
  • bez silikona
Ovaj je šampon gušće konzistencije, veoma slabo se pjeni, ali je kosa nakon njega njegovana i izgleda zdravo. Manje me svrbi vlasište i manje mi se petlja kosa.
Svakako ga namjeravam kupiti ponovno!


Ocjena: 5+


Sljedeći su na redu proizvodi za bojenje i njegu. Ne mogu dovoljno nahvaliti Syossovu Oleo Intense liniju za bojenje, bez amonijaka. Boja koju sam koristila jest 5-92: Svjetlocrvena. Do sad sam bojila kosu u salonu s profesionalnim bojama, no ova ih je nadmašila! Boja je zaista intenzivna, svjetlucava i postojana! Obzirom da je bez amonijaka, prekrasno miriše i ne isušuje kosu.

Ocjena: 5+




Moj crveni ombre <3

Za održavanje boje koristim Elgon C55- masku s crvenim pigmentima. Crvena boja vrlo se brzo ispire i zato joj je potrebna posebna njega. Uz ovo malo čudo, ja sam mirna 1-2 mjeseca, a koristim ga svako drugo-treće pranje, ovisno o potrebi.
Kosu perem svaka 3-4 dana. Daje kosi fenomenalan intenzitet i može se umiješati u boju prilikom bojenja. Cijena mu je oko 80 kn i može se nabaviti u trgovina s profesionalnim frizerskim proizvodima. Ja sam ga kupila u Danijel cosmetics.

Ocjena: 5 +

Kosa nakon Elgon C55


Još jedno divno čudo namijenjeno obojenoj kosi je ovo Baleino prekrasno mirišljavo ulje.
Nanosim ga na suhu kosu, dovoljno je stisnuti 2-3 puta pumpicu i izaći će vam dovoljna količina za cijelu kosu. Nanosim ga najviše na vrhove, a potom prođem po cijeloj kosi, izbjegavajući vlasište. Uistinu, kosa blista, izgleda njegovano i samim time boja više dolazi do izražaja.

Ocjena: 5 +

Cienov Heat Hair Protection, sprej za zaštitu od topline, najbolji je proizvod za zaštitu kose koji sam isprobala! U odnosu na druge proizvode, ne isušuje kosu, čini ju podatnom i mekom, kosa sjaji i lako se raščešljava. Ma fenomenalno!








Jedno novo otkriće za njegu mješovite kože lica je Young & derm kremica od Alkaloida.
Sadrži mango i kamilicu, ugodno je mirisa i ostavlja lijep osjećaj na koži.
Koža je hidratizirana i ova je kremica idealna podloga za puder. Ne izaziva prištiće, nije komedogena i izuzetno lagana. Brzo se upija, ne ostavlja mastan trag. Jedan od boljih proizvoda koje sam isprobala.

Ocjena: 5



To bi ukratko bilo to od mene. 💋

Koje proizvode vi koristite i s kojima (ni)ste zadovoljni? 😍

Primjedbe

Popularni postovi