Što sam naučila prilikom kupnje novih proizvoda
Danas me kupnja umjetnih trepavica potaknula na pisanje
novih proizvoda. Zašto? Zato što sam razočarana s umjetnim trepavicama, jer sve
koje sam do sada kupila bile su bačene u smeće, pa tako i ove. Zapravo, prije
nekoliko dana, kupila sam Essence parcijalne trepavice, no ljepilo se nije
pokazalo dobrim, te sam svratila u Bipu u potragu za novim. Kako nisam mogla
kupiti ljepilo zasebno, kupila sam umjetne trepavice od Fing'rsa uz koje
dobijete mini ljepilo. No, i ovo se pokazalo lošim. Ljepilo se gruda, ne lijepi
kako treba… Pih..koliko sam samo novaca platila za ništa…
Zato sam odlučila napisati ovaj post kao jedan mali vodič
kroz sigurniju kupovinu. Naravno da nam je svima u interesu da kupujemo što
jeftinije i da nam se ta kupovina isplati, da se proizvodi pokažu onakvima
kakvi se i prezentiraju.
1. Kupujmo provjereno
Nudi nam se milijun proizvoda i svi nešto obećavaju. Kako
ćemo biti sigurni što je dobro? Svakako da ćemo kroz život isprobavati nove
stvari, no smatram da bi bilo najbolje posavjetovati se s prijateljicama,
mamom, curama koje vjerno pišu recenzije, forumašicama… Ukoliko većina hvali
određeni proizvod, mogle bi „riskirati“ i kupiti isti. Isto tako, već smo
isprobale neke proizvode, od kojih su se neki pokazali dobrima, te ćemo te
nastaviti koristiti i dalje. Primjerice; kvalitetna maskara koja nije skupa, a
čini „čuda“ našim trepavicama, puder koji nije komedogen, a savršeno prikriva
nepravilnosti itd…
2. Skupo nije uvijek dobro
Većina proizvoda koji se reklamiraju, te koji se prodaju u
ljekarnama nisu dobri za sve tipove kože. Razlikujemo se po svemu, pa tako će i
određeni proizvodi nekima biti dobri, dok drugima neće odgovarati. Isto tako,
često puta plaćamo samo ime, dok je sastav više-manje isti kao u onim
jeftinijim proizvodima, tipa Balea, Alverde, Afrodita…
3. Reklame privlače kupce
Tv, časopisi, internet.. sve je prepuno raznih reklama koje
non stop obećavaju… Kada je proizvod uistinu dobar, nije mu potrebna neka
posebna reklama! Nije li tako? Koliko sam samo puta bila oduševljena nekim
jeftinijim i ajmo reći „nepopularnim“ proizvodima, za razliku od onih
razvikanih i skupih. Nemojmo vjerovati svemu što piše!
4. Racionalno trošenje novaca
Zbog čega bi kupovali one skuplje proizvode, ako smo se
uvjerili da su nam i oni jeftiniji isto tako dobri? Zbog čega bi imali nekoliko
vrsta gelova za umivanje, ako nam je jedan sasvim dovoljan i uvjerili smo se da
je dobar? Zbog čega stotinu sjenila za oči, ako ih nemamo prilike „iznositi“ i
potrošiti unutar 3 godine? Odaberimo nekolicinu proizvoda kojima ćemo biti
vjerni i koristimo ih, iako naravno, nekada se možemo odlučiti isprobati i neki
hvaljeni proizvod. Naravno, to ćemo učiniti ukoliko dobro stojimo s novcima, pa
ako proizvod ne bude dobar, nećemo kukati za potrošenu lovu.
5. Da li mi to uistinu treba??!
Joooj, danas mi je stigla plaća, idem se počastiti!!! I onda
se nađem u Dm-u i doslovno bih sve pograbila… Čemu? Mogu li novce staviti sa
strane pa ih potrošiti za nešto što mi uistinu treba? Znam da će mi kasnije
biti žao kada si ne budem mogla priuštiti nešto što mi se jako sviđa, jer sam
novce potrošila na nešto što već imam ili mi nije potrebno. Trgovine su i napravljene
tako da nas proizvodi mame, da nas privuku tako da ih kupimo. Sljedeći puta
kada krenemo u kupnju, radije sastavimo popis stvari koje nam trebaju, a kada
nas privuče određeni proizvod, zapitajmo se treba li nam uistinu i kada ćemo ga
koristiti.
6. Što s proizvodima koji nam se nisu pokazali dobrima?
Neke proizvode možemo sačuvati, pa pokušati s korištenjem
kroz par mjeseci… Možda nam primjerice, krema, neće odgovarati ljeti, ali će
zimi biti dobra… Možemo proizvode proslijediti mami, baki ili prijateljicama…
Možemo se i zamijeniti… Internet nam nudi razne stranice na kojima možemo
ponuditi svoje proizvode za nešto manje novaca….
E sada, da vas pitam za savjet! Jeste li isprobale Essence
parcijalne trepavice i kako ih mogu najlakše zalijepiti? Ima li kakva caka?
Koliko vam je dobro ljepilo koje se dobije uz njih?
Pusa, Lana
Primjedbe
Objavi komentar